Щодо законів про інформацію
Закон України "Про доступ до публічної інформаці"; Закон України "Про інформацію"
Порядок доступу до публічної інформації
Цей Порядок визначає організацію роботи відповідальної особи по забезпеченню права громадян до публічної інформації в Нересницькій сільській раді, створення для цього умов, порядок реєстрації такої інформації, оприлюднення та її зберігання. Він також визначає порядок роботи із службовою інформацією та публічною інформацією з обмеженим доступом, а також організацію доступу до інформації про особу.
Публічна інформація сільської ради
1.1. Порядок розроблений відповідно до Закону України « Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України № 547/2011 від 05 травня 2011 року «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.2. Запит на інформацію – це прохання особи (фізичної, юридичної) до Нересницької сільської ради надати публічну інформацію, що знаходиться у її володінні.
1.3. До публічної інформації сільської ради відноситься інформація, що створена в процесі виконання владних повноважень сільською радою, її виконавчим комітетом, постійними депутатськими комісіями, сільським головою та посадовими особами, а саме:
рішення сесії сільської ради;
проекти рішень сільської ради; рішення постійних депутатських комісій ссільської ради; рішення виконавчого комітету сільської ради; проекти рішень виконавчого комітету; розпорядження ільського голови з основної діяльності; інформація про обсяг бюджетних коштів; плани роботи Нересницької сільської ради та виконавчого комітету сільської ради; інша інформація, передбачена Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Порядок забезпечення доступу до публічної інформації
Доступ до публічної інформації забезпечується шляхом оперативного оприлюднення інформації на офіційному сайті сільської ради в мережі Інтернет, а також шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
2.1. Оприлюднення публічної інформації щодо громадського обговорення та прийняття регуляторних актів здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
2.2. Обов’язковому оприлюдненню в будь-який спосіб підлягає інформація:
2.2.1. Про організаційну структуру, функції, повноваження, основні завдання, напрямки діяльності та фінансові ресурси сільської ради;
2.2.2. Нормативно - правові акти, акти індивідуальної дії, проекти рішень, що підлягають обговоренню;
2.2.3. Перелік та умови отримання послуг, що надаються у сільській раді;
2.2.4. Порядок складання та подання запиту на інформацію;
2.2.5. Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається у сільській раді;
2.2.6. Порядки денні відкритих засідань колегіальних органів;
2.2.7. Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки;
2.2.8. Правила внутрішнього трудового розпорядку сільської ради;
2.2.9. Графік прийому громадян;
2.2.10. Місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса електронної пошти сільської ради;
2.2.11. Вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
2.2.12. Перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення.
2.3. Інформація, передбачена п.1.3. розділу першого цього Положення та інформація, визначена пунктом 2.2 цього Положення підлягає обов’язковому оприлюдненню не пізніше п’яти робочих днів із дня затвердження документа;
2.4. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь – яка інформація про загрозу життю, здоров’ю та/або майну осіб, а також про заходи, які застосовуються в зв’язку з цим;
2.5. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше;
2.6. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо немає законних підстав для обмеження у доступі до такої інформації, які існували раніше;
2.7. Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.
2.8. Не належать до інформації з обмеженим доступом відомості, зазначені у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поданій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», крім відомостей, зазначених в абзаці четвертому частини першої статті 47 вказаного Закону.
2.9. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої не обмежений.
3. Порядок доступу до інформації про особу
3.1. Доступ до інформації про особу здійснюється в порядку,визначеному статтею 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
3.2. Не допускається збирання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я , а також адреса, дата і місце народження, а також інша інформація, передбачена чинним законодавством України.
3.3. В разі, якщо запитувач хоче отримати інформацію про документ, в якому міститься конфіденційна інформація про іншу фізичну особу, відповідальна особа з питань запитів на інформацію звертається до цієї фізичної особи про надання згоди на оприлюднення такої інформації або надає інформацію, доступ до якої не обмежений.
Якщо від фізичної особи надходить згода на надання про неї інформації з обмеженим доступом, запитувачу надається відповідна інформація.




