ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-27-000182-a
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника на 2025-2027 роки. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Нересницька сільська рада Тячівського району Закарпатської області, ЄДРПОУ: 04351720,
Місце надання послуги: 90540, ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛ., ТЯЧІВСЬКИЙ Р-Н, С. НЕРЕСНИЦЯ, ВУЛ. ГРУШЕВСЬКОГО, 25
Предмет закупівлі: Послуги із забезпечення проведення протокольних заходів робочих зустрічей та прийому іноземних делегацій в рамках реалізації проекту ROUA00436 «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату»), що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство розвитку, громадських робіт і державного управління Румунії, Код ДК 021:2015 - 55310000-6 Послуги з ресторанного обслуговування.
Обґрунтування доцільності закупівлі. Для реалізації проєкту, результатом якого буде покращене реагування на надзвичайні ситуації, скорочення середнього часу реагування на випадки повені та лісової пожежі шляхом надання та введення в експлуатацію спеціалізованого обладнання та навчання.
Поліпшення готовності громади, збільшення відсотка жителів обох громад, які усвідомлюють кліматичні ризики та беруть участь у заходах з підготовки до стихійних лих (наприклад, навчання, семінари).
Посилення транскордонного співробітництва, створення офіційного постійного механізму транскордонного співробітництва для зменшення ризику лиха та адаптації до зміни клімату, з принаймні 16 спільними заходами, завершеними протягом періоду проекту.
Ecosystem-Based Solutions, наголошує на важливості збереження та відновлення природних екосистем як частини стратегії адаптації
Обґрунтування обсягів закупівлі. Закупівля здійснюється з урахуванням видатків бюджетної лінії для забезпечення робочих зустрічей та прийому іноземних делегацій.
Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2025-07-27-000182-a – ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до можливої потреби, що може виникнути. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Технічне завдання передбачене Додатком 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення погоджений на 2025-2027 роки: місцевий бюджет складає 10 % співфінансування очікуваної вартості та становить – до 26 457,86 грн., та 90 % 238 120,78 грн.– кошти бюджету Проєкту №ROUA00436 «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату» в межах Програми «Interreg NEXT Румунія-Україна 2021-2027».
Очікувана вартість предмета закупівлі становить не більше 264 578,65 грн.. без ПДВ.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Закупівля здійснюється з бюджету Проєкту №ROUA00436 «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату» в межах Програми «Interreg NEXT Румунія-Україна 2021-2027», що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство розвитку, громадських робіт і державного управління Румунії, який діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованою із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI; Угоди про фінансування програми «Interreg NEXT Румунія-Україна 2021-2027», та співфінансування з місцевого бюджету.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
В місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
- Назва послуги: Послуги із забезпечення проведення протокольних заходів робочих зустрічей та прийому іноземних делегацій в рамках реалізації проекту ROUA00436 «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату»), що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство розвитку, громадських робіт і державного управління Румунії, Код ДК 021:2015 - 55310000-6 Послуги з ресторанного обслуговування.
Назва послуги
Кількість учасників
Кількість послуг
Місце проведення
Дати проведення заходу
Послуга із забезпечення проведення протокольного заходу робочої зустрічі в Нересниці в рамках проєкту «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату»
10
3
с. Нересниця
За заявкою Замовника з дати укладення Договору по 15 травня 2027року
Послуга із забезпечення проведення протокольного заходу під час прийому іноземних делегацій та учасників конференції Нересниці в рамках проєкту «NEXT для зеленого майбутнього: транскордонне співробітництво між Рона де Жос та Нересницею для адаптації до зміни клімату»
30
2
с. Нересниця
За заявкою Замовника з дати укладення Договору по 15 травня 2027року
2. Загальні вимоги.
2.1. Технічна специфікація визначає запланований обсяг послуг та їх важливі характеристики, що є обов'язковими для дотримання переможцем закупівлі. Повне та своєчасне виконання всіх викладених нижче вимог до послуг із організації та забезпечення проведення заходів (далі – послуги, захід) є відповідальністю Виконавця і контролюється Замовником.
2.2. Недотримання та порушення Технічної специфікації (включаючи її часткове невиконання) є підставою для вжиття Замовником штрафних санкцій, які не звільняють Виконавця від виконання договору, а також дострокового розірвання договору з компенсацією понесених Замовником збитків та майбутніх витрат, обумовлених розірванням договору.
2.3. Виконавець зобов'язаний надавати послуги, які є предметом закупівлі, за цінами, які не перевищують ціни, вказані ним у пропозиції, протягом всього терміну дії договору.
Підвищення цін не припускається. Всі розрахунки здійснюються Замовником по факту надання послуг, або за умови відтермінування оплати. Замовник оплачує надані послуги відповідно до заявки.
3. Обов'язки Виконавця під час організації та проведення заходу.
3.1. Під час організації та проведення заходу Виконавець повинен:
- погодити графік приїзду та список на розміщення із Замовником та забронювати приміщення згідно із погодженою інформацією;
- забезпечити навігацію учасників до зали, в якій проводиться захід, до зон кава-пауз, обіду, вечерь, тощо.;
- забезпечити підготовку конференцзали до проведення заходу, розстановку стільців та столів в залі;
- забезпечити комфортне розміщення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду. Виконавець повинен проконтролювати наявність списку учасників на розміщення у співробітників Закладу, які безпосередньо займаються оформленням документів при реєстрації. Список повинен відповідати останньому варіанту погодженого Замовником списку;
- забезпечити кава-паузи, обід, вечері відповідно до часу, погодженого Замовником;
- забезпечити внесення змін до плану харчування учасників, відповідно до змін у заході, перенесення часу проведення кава-пауз, обіду, вечерь;
- забезпечити прибирання конференц-зали під час обіду, вечерь та після завершення заходу;
- забезпечити координацію роботи обслуговуючого персоналу ресторану;
- забезпечити оперативне реагування на зауваження представників Замовника та учасників заходу та усунення всіх недоліків у разі їх виявлення;
- забезпечити супровід учасників заходу до місця проведення обідів, кава-пауз, вечерь;
- забезпечити місце для паркування транспортних засобів учасників заходу;
- повідомити учасникам про наявність та розташування приміщень, придатних для укриття під час повітряної тривоги, таких як: сховища цивільного захисту, підземний простір, підвальні приміщення, та інші споруди підземного простору для населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.
4. Послуги оренди конференц зали.
4.1. Проведення заходу повинно бути організоване в конференц-залі, яка:
- повинна знаходитись в приміщенні, в якому буде організовано захід учасників заходу, що має площу не менше 75 кв.м;
- повинна бути обладнана сучасними меблями у достатній кількості, а саме: столи, пересувні крісла/стільці для розстановки «театр», розраховані на всіх учасників.
- повинна мати наявність звукоізоляції, системи кондиціонування повітря, вентиляції та опалення, достатню кількість вікон, які забезпечують денним освітленням та наявність штучного освітлення;
- повинна мати мережу WiFi з високошвидкісним інтернетом (із забезпеченням технічного супроводу);
- Послуга з видачі роздаткових матеріалів з інформацією про проєкт.
- Можливість забезпечення персоналу для передачі комплектів роздаткових матеріалів з інформацією про проєкт.
- Забезпеченням звуко- та відеосупроводу.
Учасник гарантує можливість забезпечення заходу сучасним аудіовізуальним обладнанням у відповідності до вимог конструкції приміщення.
- Можливість забезпечення Учасником супроводу ведучого конференцій.
- Послуги харчування учасників.
- Меню харчування повинне бути погоджене Замовником.
- Розраховуючи вартість кава-пауз, обіду та вечерь, Виконавець повинен запропонувати страви універсальної кухні, включаючи фірмові страви, європейську кухню та вегетаріанське меню.
- Кава-паузи в день заходу повинні надаватись Виконавцем у спеціально відведених приміщеннях поруч з конференц-залом, де проводиться захід згідно таймінгу визначеного в програмі Замовником - не, в самому залі.
- Обіди повинні надаватись Виконавцем у ресторані або інших спеціально відведених для харчування приміщеннях, де проводиться захід.
- Виконавець формує цінову пропозицію щодо організації харчування учасників зазначаючи вартість кава-паузи, обіду, вечері, у розрахунку на одну особу відповідно до Таблиці 1 «Меню харчування».
Таблиця 1
МЕНЮ ХАРЧУВАННЯ
|
№ п/п |
Найменування |
Вимоги до харчування |
Кількість |
|
|
Послуга «Кава-пауза»* |
||||
|
1 |
3 види холодних закусок (канапе/сендвіч/тарталетки) |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
270 послуг |
|
|
2 |
2 види солодких закусок (тістечка/солодка випічка з листового тіста, профітролі) |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
|
|
|
3 |
Чай |
|
||
|
4 |
Кава натуральна |
|
|
|
|
5 |
Цукор рафінад |
|
||
|
6 |
Вершки/молоко |
|
||
|
7 |
Сезонні фрукти |
|
|
|
|
8 |
Сік/узвар |
|
|
|
|
9 |
Посуд та столові прибори, серветки |
|
||
|
10 |
Вода :
|
|
||
|
Обід** |
||||
|
1 |
Перша страва |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
90 послуг |
|
|
2 |
Друга страва (основна страва з гарніром) |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
|
|
|
3 |
Салат (із щонайменше 4 х інгредієнтів, із додаванням м’яса птиці/риби/сиру, без додавання майонезу) |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
|
|
|
4 |
Напій |
Вода/сік/морс |
|
|
|
5 |
Хліб |
|
||
|
6 |
Посуд та столові прибори, серветки |
|
||
|
Вечеря*** |
|
|
||
|
1 |
Основна страва з гарніром |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
30 послуг |
|
|
2 |
Салат (із щонайменше 4х інгредієнтів, із додаванням м’яса птиці/риби/сиру, без додавання майонезу) |
Європейська кухня (з можливістю замінити на вегетаріанське меню) |
|
|
|
3 |
Напій |
Вода/сік/морс |
|
|
|
4 |
Хліб |
|
||
|
5 |
Десерт |
|
||
|
6 |
Посуд та столові прибори |
|
||
|
7 |
Вода :
|
|
||
* дата проведення заходу буде уточнена під час укладення договору з метою забезпечення безпеки представників замовника та представників іноземної делегації (представники головного партнера проєкту).
Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».




